Pert nyert Gyurcsány Ferenc két portál ellen, tényleg nem volt ittas

A DK közleményéből kiderül:

A Fővárosi Ítélőtábla jogerősen megállapította, hogy a Borsonline és az Origo hazudott, mikor azt állították, hogy Gyurcsány Ferenc ittasan jelent meg egy pártrendezvényen. Az Ítélőtábla helyreigazításra kötelezte az internetes portálokat.

A Borsonline még 2021 júliusában közölt cikket „Gyurcsány hullarészegen dülöngélt egy kampányrendezvényen” címmel, amihez egy videót is csatoltak. A DK elnöke ezután rögtön jelezte, hogy „szétpereli” azokat a portálokat, amelyek ezt állították róla.

(Borítókép: Gyurcsány Ferenc 2021. október 22-én. Fotó: Papajcsik Péter / Index)

Forrás: https://index.hu/belfold/2022/02/15/pert-nyert-gyurcsany-ferenc-tenyleg-nem-volt-reszeg/